top of page
Vraag & Seminar

VEELGESTELDE VRAGEN

WANNEER ZET JE DE SYSTEMISCHE DIAGNOSE IN?

Als er sprake is van herhaling van issues/voorvallen of zaken waar je geen grip op kunt krijgen die zich blijven aandienen. Inzicht in de patronen in de organisatie vormt de basis van waaruit de rest van het School in Flow programma wordt ingezet. We starten in principe dus altijd met ontrafelen van deze patronen aan het begin van onze samenwerking.

IN HOEVERRE IS SCHOOL IN FLOW MAATWERK?

School in Flow bestaat uit een breed aanbod van interventies. Op basis van de vraag en het inzicht in de patronen in jouw organisatie, zetten we die interventies in die bijdragen aan de ontwikkeling van de organisatie.

IN WELKE SITUATIES IS HET EEN IDEE OM GROEP IN FLOW IN DE KLAS IN TE ZETTEN?

Als zich in een klas een patroon steeds herhaald, kinderen worden buitengesloten, sprake is van pesten, groepsdeling of juist groepsvorming kan groepsgeluk in de klas bijdragen tot betere samenwerking of een fijne dynamiek. Het maakt visueel zichtbaar wat zich in de onderstroom afspeelt.

bottom of page